dinsdag 11 mei 2010


Hallo weer,

even een heel andere kaart tussendoor omdat ik bezig ben met een opdracht voor een collega en dat wil ik uiteraard perfect uitvoeren, maar ja, wat is perfect als je niets anders hebt dan een foto?
Maar goed, deze kaart is een lieve kaart, ik vind hem zelf erg simpel eruit zien, maar daardoor ook erg mooi.

Ik zag later op de foto dat mijn scanner niet schoon geweest is, sorry daarvoor, maar ik kan de kaart ook niet opnieuw op de foto zetten omdat ik deze verkocht heb.
Ik verkoop al mijn kaarten waarvan ik het geld weer naar een goed doel doe en dat is voor mij KIKA.
Niet dat het nou zo storm loopt, maar ik heb er ook nog niet echt reklame voor gemaakt, dus dat komt nog goed.
De kaart is gestempeld en daarna ge-embost en beplakt met strass.
Afgemaakt met een kantje langs de rand, een hartjes pin, een lief lintje en weer een zelfgemaakte bloem.
Ik hoop vandaag 1 kaart te kunnen posten voor die collega en anders wordt dat morgen, we zullen zien.

Groetjes en bedankt weer voor het langskomen en vergeet vooral niet een berichtje achter te laten,

Mary

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary