woensdag 9 juni 2010

Easel kaart Challenge Sc@apcard

Hallo weer dames en of heren,
daar komt alweer een kaartje, alleen kijkt er niemand meer, hahahahaha, jammer, maar ja dat komt ervan als je een poosje verstek laat gaan.
Maar dat gaat mij er niet van weerhouden om toch weer een kaart te posten en deze keer een easelkaart en je zult het misschien niet geloven, maar ook een easel kaart heb ik nog nooit gemaakt.
Ik zag ze wel vaak en vond het een ontzettend leuk idee maar was er zelf nog nooit toe gekomen em er een te maken.
Nu was het zover dankzij de challenge van scr@card.
Wil je daar ook aan meedoen ga dan naar
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/2010_06_01_archive.html en zet er een mooie easel kaart neer, je kunt er een leuke stempel mee winnen, dus doe je best.
Nu, hier dan mijn kaart .............

Het lieve beertje heb ik natuurlijk weer ingekleurd met mijn copic markers, zo ook de bloemetjes en de pareltjes, het is werkelijk fantastisch wat je allemaal met die markers kunt doen.
Mocht je er vragen over hebben dan vraag het gerust.
Verder heb ik onder het beertje een taartrandje (ivm het gebak) gemaakt en verder versierd met de pareltjes, wat bloemetjes en het geheel zit natuurlijk op een easel kaart.
Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als dat ik er pret in heb gehad om het te maken,
groetjes,
Mary
ps ........... kijk aub ook naar voorgaande kaartjes van van de week, zou graag willen weten wat jullie er van vinden.

4 opmerkingen:

  1. oooooooooo wat een lieffie!!!!
    dat stempeltje zoek ik al een tijdje althans het afrukje, had het al eens eerder gezien, maar vind het nergens, en wat leuk zo met dat taartje en dat taartding eronder, hij is super superleuk,leuk voor een uitnodiging, voor kom je eens een bakkie doen of zo, vind ik altijd zo leuk!!!!!
    ik blijf je trouw volgen hoor, mijn vriendin marilyn heeft nu ook een eigen blog en kijkt steeds of ze al volgers heeft haha zal niet meevallen, als niemand je nog kent he, wil jij misschien, ze staat bij mij onder marilynscreaties....
    Fijne verkiezingsavond verder met een goede uitslag voor ons allemaal, bloeden gaan we toch wel haha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,wat mooi en wat mooi ingekleurd!!!Super gedaan!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mary,ik vind het hartstikke leuk dat je mijn 2e volger bent!!
    Ik zie hier trouwens ook supermooie kaarten!!
    Wat een lief beertje op deze easel kaart(heb er zelf nog geen gemaakt). Het taartje, pareltjes en bloemen maken het helemaal af, groetjess en tot gauw, Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary