dinsdag 8 juni 2010

Kaartje voor een stoere man

Hallo weer,

vandaag inderdaad een kaartje voor een stoere man, namelijk een politie agent.
Nu vind ik een kaartje voor een jongen of man altijd wel wat lastiger, maar dit slaat alles, zo'n stoere vent en dan een kaart?
Wij (het team waarmee ik werk) werken soms nogal nauw samen met de politie en dan bouw je toch een band op.
De politieman die een aantal jaren bij ons op het werk kwam moet nu naar een ander rayon en dat is voor ons, maar ook voor hem niet leuk, hij had het namelijk reuze naar zijn zin.
We gaan van de week een afscheidsfeestje vieren om hem te bedanken dat hij er was de keren dat we hem nodig hadden en zelfs meer dan dat, hij kwam ook nog wel eens voor een lekker bakkie koffie :-)
Nu vroeg mijn teamleider aan mij of ik een mooi kaartje voor hem kon maken want de teamleider ziet nog wel eens een kaartje van mij en dacht, yessssssssssssssss, dat kan zij wel en ik heb ook toegezegd hoewel het kort dag was.
Ik had iets in mijn hoofd wat niet uitvoerbaar blijkt te zijn dus ben ik uiteindelijk maar aan de kaart begonnen die er nu staat.
Ondanks dat het niet is wat ik wilde is hij toch wel grappig geworden denk ik, wat vinden jullie?
De binnenkant heb ik aangepast zodat we er allemaal een boodschap, wens etc met handtekening op kunnen zetten en nu maar hopen dat hij dit ook kan waaarderen,


groetjes weer,
Mary

1 opmerking:

  1. hij is superleuk!!!
    hoe kom je dan aan zo'n stempel, nooit ergens eerder gezien, maar echt superleuk haha zal zelfs een grote stoere kerel stiekem leuk vinden hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary