maandag 7 juni 2010

Strawberry Shortcake voor Diny

Hallo weer dames,

ik ga voor ik naar bed ga toch nog maar even een kaartje posten.
Afgelopen nacht heb ik gewerkt, ik was om 9:00 uur thuis, heb even rustig nog wat gedronken en wilde nog wat kleuren, tja wat heet verslaafd?
Alleen ging het niet helemaal zoals ik wilde dus ik post eerst een kaartje wat ik gemaakt heb voor Diny Sprakel (Copic trainer).
Zij heeft haar cursisten best veel gegeven en zo stuurde ze ook weer een link met Strawberry Shortcake afbeeldingen.
Ik heb daar een afbeelding vanaf gehaald en daar een kaartje van gemaakt en ook geprobeerd om de zon van rechtsboven te laten schijnen, dus de schaduw naar links.
Het zijn erg tegengestelde kleuren, iets waarmee ik normaal niet zo snel mee inkleur maar ik vond dat dit hoorde bij deze  Strawberry.
Ik heb het kaartje digitaal naar Diny gestuurd met de vraag of ze het ook in het echt wilde en ja dat wilde ze wel, dus ik ga deze morgen naar haar versturen en de volgende komt er ook aan.
Ik zet er verder geen beschrijving bij, ik ben moe en ga naar bed nu en hoop vanavond en anders morgen weer een kaartje te posten en wil van de week ook nog een keer meedoen aan een challenge. Is het een schatje of niet?
groetjes,

Mary

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mary,ik vind m super!!mooi gekleurd en je schaduw is heel goed gelukt!!
    Welterusten!!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super superleuk, na een bakje aardbeien zelfs nog leuker haha, echte zomerkoninkjes en je hebt er een topkaartje van gemaakt, superzomers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary