woensdag 7 juli 2010

Baby boy

Hallo weer blogvolgers, kunnen jullie het allemaal nog een beetje uithouden in deze warmte?
Hier gaat dat redelijk goed hoor, maar soms heb ik wat moeite met het slapen op de dag.
's Nachts is het heerlijk om te werken en ik ben dan ook het grootste gedeelte van de nacht buiten, heerlijk.
Ik ben nu even echt een paar dagen vrij en dan is het tijd voor mijn moeder. Het poetswerk in huis is gedaan en nu genieten.
Dadelijk gaat mijn mannetje haar ophalen (ze woont 2 uur bij ons vandaan) en waarschijnlijk gaan we dan ook wel weer wat knutselen want ook zij is een knutselmiepje.
We zullen eens kijken of ik een kaartje van haar kan plaatsten op mijn blog, kijken of ze dat leuk/goed vindt.
Nu de kaart van deze keer .................. het is een kaartje voor de geboorte van een jongetje.
Ik heb een tuinbroekje als kaart geknipt en de bovenkant door de cuttlebug heen gehaald en daarna met blauw de randjes en stippels bewerkt.
De stempel is van Inkerbell Stamps (lief he?) en die heb ik ingekleurd met copics en een frame met de cuttlebug gemaakt. Ook de tekst komt van die stempellap af.
De bloemetjes en blaadjes uiteraard ook weer op kleur gemaakt met de copics en verder afgewerkt met een blauw kantje, een wit stiksel en wat pareltjes.
Oh ja, de gedraaide spiraaltjes zijn de steeltjes van de roosjes en daar heb ik de spiraaltjes van gemaakt, misschien heb je wat aan dit idee?

Nou, dat was het weer voor deze keer en misschien kom ik dan wel terug met een kaartje van mijn mams.

groetjes en bedankt weer voor het volgen,

Mary

1 opmerking:

  1. mmmmmmmmmmmm strange weet zeker dat ik op dit al een reactie had gezet.....vreemd maar ok doe ik het nog een keer, vind hem namelijk zo superleuk, zou hem zo voor mijn verse kleine kleinzoon kunnen gebruiken maar daar heb ik al een kaartje voor gemaakt, zondag geboren, manu!
    Zo lief!!!!!
    Wat een nemorm mooi uitgewerkt kaartje is dit, zo helemaal AF!!!!!
    Supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary