dinsdag 3 april 2012

Lizzie gives you a present

Hallo weer bloglezers,

Zijn jullie allemaal 1 april goed doorgekomen?

Het was weer mijn beurt voor een kaart op het Copic Marker Benelux Blog en deze keer heb ik me ook eens gewaagd in de wereld van Make It Crafty van Zoe McGrath en dit lieve dametje heet Lizzie with gift, wat een lief ding he?
                        
Ik moet bekennen dat dit niet mijn alledaagse manier van kleuren is maar dat ik mezelf uitgedaagd heb om dit eens op deze manier te doen en het lijkt wel dat het geslaagd is???
Het ene moment denk ik, ja leuk, goed gedaan en het andere moment denk ik, ja maar …..is dit wel goed, had ik misschien beter ….. etc etc.
Maar ik ga hem toch plaatsten.
De gebruikte copic kleuren zijn:
Gezichtje, handjes en stukje van het been: E50 – 51 – 00 – 93
Het groen van strik, sokken en jurk: YG67 – 09 – 07 – 05 – W1 – G24 – G99
Haren: E97 – 19 – 08 – 07
Schoenen: E35 – 29 – 23
Cadeau: BG53 – 49 – 45 – Y27 – 15 – 13
Strik en rushes: YR09 – 07 – 04 – E35 - 19 – 07
Dat zijn veel kleuren maar dat was ook nodig om dit te bereiken.

De bloemen heb ik ook gekleurd met copics en de bloem op de onderkaart is een zelfgemaakte bloem.
Het designpapier weet ik niet meer van wie het is, dat heb ik al lange lange tijd liggen.
De postzegels komen uit een knipvel van Eline’s huis en die met de bomen erop is een originele postzegel uit Zweden.
Nou ik hoop dat jullie mijn poging geslaagd vinden en wie weet probeer ik het nog eens met andere kleuren, het was toch erg leuk om te doen.

Bedankt voor je bezoekje en mocht je vragen hebben …………stel ze gerust.

Creatief liefs,

I also would play along with the following challenges:

Craft Your Passion Challenges                                     Dots and stripes
Daisy Doodles Creative Challenges                              Use spring colors
Kaboodle Doodle Challenge Blog                                  Anything but a rectangle
Lawnscaping Challenge                                               Coloring
Stamp with Fun Challenge                                           No Eastercard
Stamping Scrapping Challenge Central                         Mothersday card
Stampin' for the Weekend                                            Anything Goes
Simply Stamping Challenge                                          Color Combo
The Cheerful Stamp Pad Challenge                              Anything Goes
ICopic Weekly Challenge                                             For a Child
Just a Note Challenge Blog                                          Gebruik een kleuren of alle kleuren van het blog
Lillypad challenge                                                         Simon Says Stamp Present a Flower

Mary

13 opmerkingen:

  1. Hoi Mary, prachtige kaart en super mooi ingekleurd!
    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Massive wow your colouring is completely stunning! Thanks so much for playing at SFTW hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mary, what a fun card. Love the colour & the image. Thanks for playing along at Kaboodle doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. STUNNING! Love, love, love this! Thank you so much for joining us at iCopic! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mary hij is top niet twijfelen. Het is prachtig ingekleurd lijkt net of deze dame leeft ze heeft helemaal twinkelende ogen.
    Een super kaart.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowza! LOVE your coloring...great creation! Thanks for sharing it with us on the iCopic challenge this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another beauty! And your coloring is fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is just fabulous! Thanks for joining us at The Cheerful Stamp Pad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje!
    Bedankt voor het meespelen bij Lawnscaping
    Mag ik je herinneren aan het feit dat je de challenge met max 3 challenges mag combineren om kans te maken op de prijs ;-)
    xx tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mary,

    Wat leuk dat je mee doet met de Challenge op mijn blog met deze prachtige kaart. Ik moest eerst zoeken naar het vogeltje maar heb hem gevonden ;-)
    Ik zie alleen niet de prijs staan die je kunt winnen. Zou je die nog even willen plaatsen?

    Fijne paasdagen ,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Loving all the details and accessories on your fab card. Thanks so much for playing with us at Lawnscaping!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Another wonderful card - thanks for joining stamp with fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary