vrijdag 15 februari 2013

Singing in the Rain

Hallo weer lieve bloglezers,
 
door omstandigheden (mijn mannetje moest plots naar het ziekenhuis om aan zijn knie geopereerd te worden en dat kon en ging ineens met spoed)  hier in huis ben ik helemaal vergeten mijn kaartje te plaatsen voor It is a Magnolia Challenge  blog, sorry, maar hier is ie dan.
Het is de lieve Drip drop Tilda die je alleen kunt kopen bij Creashop Duymelot.
 
De Opdracht:

- Verwerk een houten embellishment op je creatie

- Gebruik een magnolia stempel (Tilda of Edwin)
De Prijs

Een waardebon van €7,50 te besteden bij ScrapParadise
 
 De challenge loopt tot Maandag 18 Februari 17:00uur.
Ik heb haar gekleurd met mijn copics en toen met een klein wit randje eraan uitgeknipt, voor mij een van de eerste keren want ik knip ze normaal helemaal langs de rand uit of ik stans ze uit.
Ik had zin om dit ook eens te doen en vandaar ineens dit witte randje.
 
Ik heb haar op cut outs van de nestabillitie stansen gezet en deze in 3 verschillende formaten. De derde zit tussen de 2 rusches in.
Alles is geinkt met distress inkt (walnut stain) van Ranger, ook de bloemetjes.
 

Ik denk dat ik het hier bij laat want de kaart zegt genoeg denk ik eigenlijk, maar mocht je vragen hebben dan hoor ik die graag,
 
groetjes en creatief liefs,
 
Mary

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit, ook heb je prachtig papier gebruikt.
    Heel veel sterkte en beterschap met je man.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, schitterend! Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary