maandag 11 maart 2013

Ballerina Tilda in paa(r)s tinten voor IAMC

Hallo weer blog volgers, 

we hebben hier wel een paar rare weken achter de rug, mijn mannetje van bijna 2 meter was aan zijn knie geopereerd en ik ben dus fulltime verpleegster geweest en op het moment dat hij weer voor een nachtje proef ging werken kreeg ik een of ander virus op mijn maag, nou ik kan je vertellen, ik had kramp van mijn nek tot onder aan mijn rug, zowel voor als achter en kon ook helemaal niets, zelfs ademen deed pijn, maar inmiddels gaat het gelukkig iets beter.
Mannetje en ik gaan vanaf maandag beiden weer doen alsof er niets gebeurt is en we gaan weer lekker aan et werk.

Maar oke, hier dan weer mijn DT reminder kaartje voor It Is A Magnolia Challenge ofwel het IAMC blog.
De opdracht is deze keer zo dat iedereen wel mee kan doen lijkt mij.


De Opdracht:
- Gebruik een doily op je creatie
- Gebruik een magnolia stempel (Tilda of Edwin)
 
De Prijs
Een waardebon van €10,00 van Scrappapier

Oke, dan nu mijn uitwerking van de opdracht:

Gebruikte Copic Markers: Huid: E51 - 50 - 21 - 02 - 00. Haren: E50 - 37 - 13.  Al het paars: V17 - 15 - 12 - 01 - 000.
 Tilda heb ik uitgestanst met de floral ovals van Spellbinders, wat is deze toch mooi.
Ik heb overigens alles geinkt met distress inkt van Ranger in bijpassende kleur.
Op de oval heb ik kraaltjes en plakparels gebruikt, weet het merk niet meer, maar dat mag de pret niet drukken denk ik;-)
Achter de oval heb ik tule gemaakt en voor de hidden label heb ik van hetzelfde tule een strikje gemaakt, kijk maar linksboven. Ook tussen de bloemen zitten piepkleinde tule rozetjes.
Het designpapier wat ik heb gebruikt is van MD en achter het papier zit een uitgestanste doily van Cheery Lynn en daarchter weer designpapier waarvan ik de randen geponst heb met een pons van Martha Stewart.
De bloemen zijn van WOC, behalve de lavendel en de hele grote bloem, de lavendel komt van het tuincentrum en ook de grote bloem komt daar vandaan maar daar heb ik een hart in gemaakt van verschillende meeldraden.
Rechtsboven en linksonder heb ik dan nog de hoekjes van Joy gebruikt, ook die zijn erg mooi met veel detail.
Als laatste nog de tag van  en de binnenkant, de tag van Magnolia zit dus rechtsboven "verstopt" en ook daar heb ik een randje DP van MD  geponst en erop geplakt.
En de binnenkant van de kaart spreekt voor zich lijkt me,

creatief liefs en tot de volgende kaart,

Mary






3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary