donderdag 5 mei 2016

Good luck!

Hallo weer bloggers,

deze keer een simpel kaartje met een stempel van het Zweedse merk Vilda.


Deze schitterende paddenstoel was een feestje om in te kleuren en dit heb ik gedaan met copics.
De achtergrond heb ik gestempeld met kleine vlindertjes want voor mij horen paddenstoelen en vlinders wel een beetje bij elkaar.
Is dit niet een leuk kaartje voor mensen die zijn gaan samenwonen?
Het tekst bannertje heb ik met een copic met een groen tint van de paddenstoel geschreven en de hoekjes eruit geknipt.


Hier een detail foto van het kleurwerk van de paddenstoel.
De stippels heb ik met een witte gel pen gemaakt.


Hier zie je de binnenkant van het kaartje en ook hier heb ik de kleine vlinder weer gestempeld/
De bovenkant heb ik niet vast geplakt zodat daar een tag in kan met eventueel een persoonlijke boodschap erop.

Dit was het weer en ik wens jullie een mooie zonnige vrije dag,

creatieve groetjes,

Mary

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary