vrijdag 6 mei 2016

Voor jou van mij.....

Hallo weer bloggers,

genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Ik wel, ik kan en mag niet werken momenteel en kan ook niet zo heel lang zitten, maar wat ik kan zitten doe ik lekker buiten, vitamientjes op doen.
Vandaag heb ik voor jullie deze chique damesschoen, gemaakt met papier van Studio Light.
Het patroon van het scoentje heb ik getekend en uitgeknipt, het is dus niet gemaakt met een cutter, maar echt met de hand.
Wil een je paar maken dan draaie je het patroon om en heb je uiteindelijk een rechter en een linker schoen.
Hier zit ook geen cardstock in of aan het is alleen het design papier.
Is dit niet een geweldige verpakking voor je moeder, oma, vriendin of juffrouw op school?



In de schoen is ruimte om je cadeau kaart, of tegoed bon die je zelf maakt, in te stoppen.



Door het mooie papier hoef je er ook echt niet zoveel aan te doen om het mooier te maken en dat wilde ik ook niet.
Ik vind persoonlijk dat je het papier mag blijven zien, juist omdat het zo mooi is.
Ik heb het schoentje afgewerkt met een randje van kant en pareltjes, bovenop een paar mooie bloemen en in de schoen de stempel met de tekst ....... voor jou van mij.

Dit was het weer en .......vergeet vooral niet te genieten van dit heerlijke weer,

creatieve groetjes,

Mary

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter wilt laten, dank je wel!
Liefs,
Mary